.fb_like_box { margin-top:10px; -moz-border-radius:10px 10px 10px 10px; border-radius:10px; background-color:#3B5999; border:3px solid #2B2B2B; margin-bottom:10px; padding:10px 7px; width:540px; } .fb_like_top { overflow:visible; padding:0;margin:0 0 5px; width:349px; height:24px; background:url("http://lh5.ggpht.com/_u4gySN2ZgqE/TJ3dpjy9PaI/AAAAAAAABr0/PTUXIS8ykps/fblogo%5B3%5D.jpg") no-repeat scroll left top transparent; } .fb_like_button_holder { -moz-border-radius:10px 10px 10px 10px; border-radius:10px; background:none repeat scroll 0 0 #FFFFFF; padding:12px 12px 0 12px; width:515px; height:42px; }

Berbuka Bersama Di Wangsa Maju

Isnin, 14 September 2009

Hasrat aku berjumpe ngan sumer ahli Arsenal Malaysia Gooners (AMG) akhirnya termakbul di dalam bulan ramadhan yang mulia ini. Mungkin ni cuma permulaan daripada apa yang telah dimulakan dan hasilnya sungguh meriah dan "happening". Tak sangka juga, aku ingatkan xde mmber yg sehati sejiwa nak sokong team kesayangan aku ni tp rupenya ada gak yg same citarasanya dengan aku.


Mula-mula majlis berbuka pose di NZ Curry House di Wangsa Maju, pastu terus sambung tgk bola Man.City lwn Arsenal. Tp yang kureng sket perjumpaan ni apabila Gunners kalah agak besar pada City yang membeli pemain terbaik arsenal season lepas. Tak sangka Adebayor sanggup lukakan hati peminat Arsenal yg merelakan die blah ke City dengan mengejek penyokong Arsenal setelah menjaringkan gol dan dengan skill bangsat yang dimulakan sejak awal game start.

Ape-ape pun aku ttp seronok dpt kenal dgn mmbr baru dari AMG yg rata-rata tinggal dan belajar di KL dan kawasan sekitarnya. Korang sumer mmg best r. Lepas ni aku harap akan ada lebih bnyak pengisian yg akan dirancang utk tidak menguburkan skuad AMG ni.
Go Gunners, I'm follow you from the back till I can walk beside all of you

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Dalam gambar ni ade Adly a.k.a Labanon. Ala usahawan internet dr Team Flarebiz, x sangka aku jumpe die. Tp malam 2 die malu2 skit, die 2 kire otai dalam AMG ni, xpe r br best ever gathering we had last night.

Catat Ulasan