.fb_like_box { margin-top:10px; -moz-border-radius:10px 10px 10px 10px; border-radius:10px; background-color:#3B5999; border:3px solid #2B2B2B; margin-bottom:10px; padding:10px 7px; width:540px; } .fb_like_top { overflow:visible; padding:0;margin:0 0 5px; width:349px; height:24px; background:url("http://lh5.ggpht.com/_u4gySN2ZgqE/TJ3dpjy9PaI/AAAAAAAABr0/PTUXIS8ykps/fblogo%5B3%5D.jpg") no-repeat scroll left top transparent; } .fb_like_button_holder { -moz-border-radius:10px 10px 10px 10px; border-radius:10px; background:none repeat scroll 0 0 #FFFFFF; padding:12px 12px 0 12px; width:515px; height:42px; }

Muammar Gaddafi Akhirnya Tumpas di Bumi Libya

Sabtu, 22 Oktober 2011

Pemimpin yang dicari-cari oleh seluruh rakyat Libya kini mati ditembak macam katak kena mercun bola. Apa yang diperkatakan oleh pemimpin kuku besi itu adalah "Please don't shoot me" sebelum die mati kena tembak. Maklumat ini semakin tersebar di twitter dan juga internet beberapa jam yang lalu.

Kematian Muammar Gaddafi mungkin menjadikan bahawa pemimpin kejam di dunia pada hari ini pasti akan dihukum oleh mereka yang digelar hero negara. Jika engkau hebat sangat carilah ilmu kebal sebab pada hari ni bila ada pihak yang tidak senang dengan sesuatu pihak dia akan digulingkan dalam erti kata lain pegi mampuslah.

Pemimpin yang terlalu menjadikan rakyat sebagai sebuah  tempat untuk mendapatkan kekayaan dan tempat untuk berselindung daripada kegiatan yang kurang enak untuk didengar oleh golongan kelas bawahan.Kalau kau kaya disebabkan keborosan engkau menghabiskan duit rakyat ke jalan yang hanya kau seorang merasa maka lebih baik kau mati ditangan orang yang pernah menyokong kau satu ketika dahulu.

Tahun ni sahaja begitu ramai pejuang hebat seperti Osama bin Laden telah berjaya ditumpaskan. Mungkin pada tahun ini, orang yang dianggap pengganas akan dihukum Tuhan secara tunai dan tanpa sebarang notis pemberitahuan.Maka beringatlah kepada sesiapa yang berani untuk menjadikan dunia ini sebagai syurga yang sementara maka tolonglah segera bertaubat.

0 comments:

Catat Ulasan