Sabtu, 4 September 2010
Lagi seminggu umat islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Raya tahun ni aku memang bertuah kerana dah dapat keje dan aku tak perlu mintak duit ngan mak ayah lagi untuk berbelanja. Alhamdulillah.
Semalam ketika aku ingin balik dari keje, aku telah menerima satu panggilan dari P1 Wimax yg mengatakan aku adalah pelanggan setia mereka dan ingin menghadiahkan aku dengan P1 W1ggy yg mana sebelum ni mmg aku nak benda alah ni sngt2 sebb mudah digunakan bila travel. Nampaknya pasni aku bleh la bertenet spnjg masa walaupun berada jauh tapi kena make sure dulu yang area yg aku nak travel ada coverage Wimax.
Sekarang ni aku masih lagi dalam kontrak 2 tahun bersama modem wimax yg gedabak tu dan pernah kena TOSS sekali je sebab waktu tu aku mmg xde duit sngt2. Skrg dah keje pastu dapat plak offer P1 wiggy mmg terbaik la. Sepanjang aku menggunakan wimax modem ni aku tak pernah hadapi masalah connection sebab ia menggunakan satellite signal so x kan ada masalah dari talian telefon. Tambahan lagi kalu setiap kali ade upgrading di kawasan yang aku register wimax ni mereka akan bagitau yang berapa lama problem ini akan terjadi dan yg paling best diorg akan kurangkan bayaran pada bil akan datang. Peh memang customer satisfaction terbaek wok.
Itu sumer antara sebab aku gunakan wimax dan aku memang x berhasrat nak terminate even skrg ni aku bleh dapatkan pakej TM Streamyx dengan pakej harga staff. Aku x condemm maner2 internet provider kat Malaysia yg penting as long they treat you well and telling the truth (especially about internet speed, coverage and fair usage policy), so customer can think wisely before do the termination or just not pay monthly bill.
Thats why customer service are always important in an organization and business nowadays. Aku harap bangsa aku yang nak meniaga pasni bolehlah put on more effort pada customer satisfaction services supaya perniagaan akan makin maju dan diberkahi Allah.
Sekian saja dari aku
red_ayee
0 comments:
Catat Ulasan