.fb_like_box { margin-top:10px; -moz-border-radius:10px 10px 10px 10px; border-radius:10px; background-color:#3B5999; border:3px solid #2B2B2B; margin-bottom:10px; padding:10px 7px; width:540px; } .fb_like_top { overflow:visible; padding:0;margin:0 0 5px; width:349px; height:24px; background:url("http://lh5.ggpht.com/_u4gySN2ZgqE/TJ3dpjy9PaI/AAAAAAAABr0/PTUXIS8ykps/fblogo%5B3%5D.jpg") no-repeat scroll left top transparent; } .fb_like_button_holder { -moz-border-radius:10px 10px 10px 10px; border-radius:10px; background:none repeat scroll 0 0 #FFFFFF; padding:12px 12px 0 12px; width:515px; height:42px; }

Hari Bersejarah Aku

Khamis, 5 Ogos 2010

Semalam adalah hari Konvokesyen aku di Universiti Malaya. Dah empat tahun aku belajar kat situ. Jadi semua kembali kepada asal bila aku telah konvo dan hidup mesti diteruskan. Aku mesti kerja untuk terus membayar hutang piutang yang telah aku genggam bersama segulung ijazah. Hidup ini memang sesuatu yang bukan percuma untuk dinikmati.Siapa yang pandai membawa diri selepas ini adalah orang yang ada matlamat diri yang jelas. Memang itu pun yang diharapkan oleh ibu dan ayah.

Minggu depan aku telah mulakan alam pekerjaanku sebagai Cutomer Service untuk Streamyx. Tak tau lagi macam mana aku boleh teruskan kerja sebegini. Tak tahu sama ada aku boleh bertahan kerja ni. tapi yang pasti aku kena cari duit. Aku tak boleh lagi malas macam dulu.Hmm what a simple word 'malas', simple and bad word. Life must go on.

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

tahniah. semoga berjaya dalam kerjaya. rebah sekali bukan bermakna jatuh selamanya. selamat maju jaya dalam mendaki puncak kejayaan saudara!

Catat Ulasan