.fb_like_box { margin-top:10px; -moz-border-radius:10px 10px 10px 10px; border-radius:10px; background-color:#3B5999; border:3px solid #2B2B2B; margin-bottom:10px; padding:10px 7px; width:540px; } .fb_like_top { overflow:visible; padding:0;margin:0 0 5px; width:349px; height:24px; background:url("http://lh5.ggpht.com/_u4gySN2ZgqE/TJ3dpjy9PaI/AAAAAAAABr0/PTUXIS8ykps/fblogo%5B3%5D.jpg") no-repeat scroll left top transparent; } .fb_like_button_holder { -moz-border-radius:10px 10px 10px 10px; border-radius:10px; background:none repeat scroll 0 0 #FFFFFF; padding:12px 12px 0 12px; width:515px; height:42px; }

Selamat Hari Lahir

Ahad, 17 April 2016

Semalam adalah hari lahirmu
Aku takkan pernah lupa
Kenapa aku tidak lagi boleh
Untuk melihatmu

Apa bencinya kau pada aku
Sampai aku tersangkut dalam
Perasaan yang aku minta
Tanpa kau aku sendiri

Aku tidak Gila mencintai orang yang aku suka
Kerana tuhan kau Dan aku sama
Usia semakin menua
Aku belum tahu kau berpunya
Tapi bagaimana ingin aku ke sana

Itulah perempuan
Melihat kesalahan orang lain terlalu besarnya
Walhal dosa sendiri tak tertanggung
Masih sok pintar dan lebih memilih

Kalau telah memilih kenapa bersyukur
Kenapa bumi kau tidak bermatahari
Atau kau lebih gila dari arjuna dan laila
Aku sungguh tak mengerti

Kenapa kau suka aku pergi
Sedangkan kau tidak rela
Kenapa kau perempuan berego batu
Sedangkan aku terputus nafas ingin kembali

Kenapa tuhan temukan aku dengan kau
Hanya untuk senyum dan menangis kemudiannya
Ramai yang menyalah anggap sedangkan
Mereka tak mengerti walau sepatah

Kau tak pernah mencari
Sedangkan aku tak putus memohon dikurnia tuhan

Sekarang bukan lagi masa lalu
Masing-masing merasa kuat
Lebih dari badang dan gergasi
Dunia tidak lagi bersaksi

Kau sentiasa puas dengan apa yang kau mahu
Tanpa memikirkan ada yang memerlukan kau
Teruslah mengejar mimpi mu
Aku tidak mahu menjadi penjaga dikala kau sudah sadar
Kerna mimpi itu ku tahu bukan lagi aku

Katakanlah pada aku walau hanya sekali.

0 comments:

Catat Ulasan